tisdag 25 augusti 2009

Nu borde alla veta vad som händer på tisdagar!
Hooopppdag!

Optic och Mauro har skött sig super på hoppningen och även jag själv har ridit, kan inte sluta dåligt då :D

Natty har galopperat o galopperat, suck vilken energi hon har, skippade hoppningen, tar de imorgon istället o hoppas hon är lugnare då.

Liebherr gör framsteg, nu har vi tagit oss så långt som ut på stallgången. Kanske måste man nämna ordet avspänd också! Kul!

Våra fyra 2-årshingstar är nu sadelvana och vana med studsande grodor på sidan! ;P

Nu ska jag iväg o hoppa Marion!

Kram
(K)

4 kommentarer:

  1. Hej Kim var det som red min häst Fellini under hans Flyinge vistelse jan-mars? Maria

    SvaraRadera
  2. Hej Maria! Ja, det gjorde jag :D Hur går det med honom nu? Kram Kim

    SvaraRadera
  3. Kul kollade in Maria Larsson blogg som skrev om dig och Optic VT på så vis hittade jag din blogg. Ang Fellini så har han fått en lång vila och ett bra bete, har börjat rida igen och det går bara bra helt okomplicerad, han har ju en del att växa i så han får få lite tid på sig ska bli kul att se hur han utvecklas. Ha de gott Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Vad kul att höra! :D Lycka till med honom, jag tror det kommer bli en riktigt fin häst när han växt i sin kropp! Kram Kim

    SvaraRadera