lördag 24 oktober 2009

Då skall jag göra det jag tycker är sååå roligt! Skriva "räkningar" till hästägarna.
suck, jag avskyr verkligen att ta betalt! :/
Men vad skall jag göra, måste få in lite pengar, nu har jag räkningar på flera tusen att betala till veckan och inte finns dom pengarna på mitt konto! Tänk om allt vore gratis, det skulle jag gilla :D

Har även lite saker jag måste köpa:
- En present till min syster som fyller år
- En present till Ester och Wille så de kommer ihåg att mosterKim är den bästa ;)
- Skor
- En ny outfit till utgången hemma nästa helg skulle inte sitta helt fel
- Regntäcke med hals till Mauro
- Besök hos frisören

Man kan bara räkna ihop det lite snabbt, några tusen till. SUCK!

Kan iaf glädja mig med att i december kommer det nya stipendiepengar! just då känner man sig lite rikare! Ett måste inför julklapparna som iår blir en dubbel uppsättning, jul på två ställen!

KRAM
(K)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar