lördag 10 oktober 2009

Nu sitter jag i Kinna, Borås och dricker Lisas specialkaffe och äter en nybakad bulle :D

Lämnade skåne 07.00 på morgon, Kungsbacka och Clinic för Markus Fuchs stod på schemat!
Lärorikt, synd det inte var mer markarbete idag, det hade jag velat se mer av! Men några bra övningar och tips hade han som jag tar med mig!
Delar med mig av banan (som jag så duktigt gick in och stegade) och några andra övningar.

Ikväll har jag och Lisa varit förbi på Carlshed och tittat på Calles mamma och fyra syskon (e. Cassini II (x 2), Empire och Irco Mena. :D
Har även varit förbi på Svensk Ridsport och vet ni vad, jag köpte ingenting :D STOLT!
Imorgon åker jag och Lisa mot Flyinge igen, nu skall jag vara lite social!

KRAM
(K)

1 kommentar:

  1. Inga övningar för hästar med järnspett i halsen..;p
    Skönt med en halv ledig helg!

    SvaraRadera