torsdag 8 oktober 2009

Marion är helt fantastisk! :D Som hon hoppade på KG Svenssons träning idag!

Riktigt bra träning för mig också, jag måste komma ifrån de korta galoppsprången som jag så gärna vill använda mig av!
Trodde aldrig vi skulle klara de övningarna han gav oss (det var inte mini hinder heller), men på något konstigt sätt gick det :D
KG vet vad han gör!

Har även hoppat två hästar för Peter och en för Astrid idag. :D

Igår hoppade jag Dessi, fick vara med på Janne Jönssons träning. Första gången med mig på "bortaplan". Hon är försiktig på hinder, en mycket bra egenskap men behöver samma träning som Marion, markarbete i stora mängder!

Har jag inte tur som får äran att rida så många fina hästar?! :D

KRAM
(K)

2 kommentarer:

  1. Hur är det med ridsåren och fingret? Nu är det bara 5 dagar till vi kommer ner..längtar:D

    SvaraRadera
  2. Känner igen övningen. Har hoppat den jag också... Vet inte om det var med KG eller med Marko. Tror vi fick börja med att travhoppa och försöka göra halt så fort som möjligt. /Katrin

    SvaraRadera