måndag 21 december 2009

Prinsen är så duktig, nu kan han gå i skrittmaskinen :D

Alex har spikat fast snöskor på honom idag. Kan vara bra att ha för säkerhetsskull. Men broddarna får vänta. Känns inte nödvändigt ännu.

Dagens upplevelse var när jag skulle rida hippologernas "fuxsto" (under inridning). De har haft lite problem med att den är rädd i högervarv, ställt sig och gått över några gånger.
Det var inte något problem idag. Den sprang väldigt fort istället!! jag höll i "livremmen" och lät den springa tills den stannade, tog något varv. Sedan var den stencool! :D Härlig ridkänsla, min typ av häst. Superkänslig!

Kram
(K)

2 kommentarer:

  1. heja heja kim superinridaren hihi, fick du sköta det själv som du ville? bara några dagar kvar innan ni får vila ut lite också iaf verkar ju lägligt om du knappt vet vilken dag det är hihi
    god jul i stugan på flyinge iaf=D=D

    SvaraRadera
  2. Cissan, vi pratar LYX! Jag gick in i ridhuset o hoppade upp. Då var den redan longerad m.m.m.m i 20 minuter ;)hehe GOD JUL tanten, titta noga på min blogg senare ikväll, jag skall göra något enkomt för dig :D

    SvaraRadera