lördag 19 december 2009

Ursäkta de dåliga uppdateringarna!

Kan kort berätta om vad jag hittat på den senaste veckan.

I tisdags var jag, Malin, Cissan, Jonas och Jens iväg på clinic till Vreta, 5 h resa (enkel väg) med snöstorm och blankis! Men vilken toppenuppvisning vi bjöd på! Jag är så supernöjd med mina stjärnor Carachiljo och Tribond! 04.00 på natten till onsdag var vi hemma igen.

Onsdag började 08.00 med massage! Helt underbart.
Sedan arbete av Calle o Rimkus.
Hem för att duscha och byta kläder.
13.00 Lunch hos Malins mormor vid sturup. Därifrån kan jag säga att jag rulllllade!!! hehe
16.00 Nova i Lund för att shoppa julklappar till familjen.
20.00 hemma för att sköta av hästarna på Flyinge!

Torsdagen bjöd på 2 av årets sista hopplektioner för Peter. Larry och Rimkus visade hur året skall avslutas! :D Vet ni vad, JAG RED INTE FEL EN ENDA GÅNG, det var Cissans tur denna gången ;)
Som Peter säger: Nu gjorde du en Kimmen!! ;) haha
Kvällen avslutades med solning och trevligt kortspel tillsammans med Cissan, Malin och Sofia!

Fredag och fortsatt arbete av hästarna, möte med Henrik och Emma inför kommande år! Jag blev besviken, mycket besviken på förändringarna till nästa år! Men jag skall bita ihop och orka med det här och samtidigt prestera det bästa jag kan!! Det har jag nu precis bestämt.

Idag är det lördag och jag har tagit sovmorgon, kl. 13 skall jag till Flyinge och rida Diana o Calle.
Ikväll får jag se vad som händer, alla mina vänner har åkt hem på jullov förutom min sambo som åker ikväll! :( Så årets sista jobbvecka får jag tillbringa i ensamhet!

Kram
(K)

1 kommentar:

  1. tur att jag kunde bjuda på en kimmen såhär i slutet av året, haha hoppas det inte blir så det nya året ska se ut för mig del :/

    Efter jul jobbar vi på som bara den och visar att vi är bättre än dom tycks tror=D=D=D syns snart igen efter bådas jullov!!

    SvaraRadera