måndag 14 september 2009

Har fått en ny liten häst i träning
Larizza, fölsto f.2004 Lambourgini - Nactus äg. Malin Lundgren

Idag har varit en blandad dag
Började med Mauro o han var finare än någonsin. Sedan testade jag nya Izza, trevlig liten häst.
Flamman gick verkligen inte som jag ville idag, totalt okoncentrerad. Men efter sådär 1h trav och skrittarbete blev hon riktigt trevlig.
Optic o Tribond var superpigga idag, tycker om glada hästar!
Yassero har verkligen funderat över helgen tror jag, stor skillnad sen i fredags! Duktig häst :D

Marion fick konditionsträna på galoppbanan och Calle har fått på sig nya skor :D

Nu har jag precis bakat en äppelpaj, tidigaste kvällen på MKT länge!
KRAM
(K)

3 kommentarer:

  1. Att du var snabb idag kanske beror på nya bilen=)

    SvaraRadera
  2. Nu ska jag testa om jag också kan skriva här... Har inte funkat tidigare, men nu kanske jag gjort rätt.

    SvaraRadera
  3. Skönt med ugn nu så du kan baka lite också ;p

    SvaraRadera