fredag 11 september 2009

Inlägg från igår, men jag råkades somna innan jag han publicera!

En bra dag har passerat!
Under förmiddagen han jag med att hoppa Optic, Mauro och Flamman!
Personalmöte under lunchen.
Markarbete på Tribond o den 3:e lilla hingsten fick ryttare på ryggen! jippi :D
Nu är det bara en kvar, men jag får kämpa med den i helgen, vill att han är ikapp de andra i slutet av nästa vecka =)

Skyndande mig att rida Calle direkt då jag slutade, hoppade upp vid stallet o red till flyinge ;) gick så bra, skrittade på kastanjegården och red runt lite på täckta banan!
Direkt efter det Astrid träning med Amicello, hoppade tom i galopp idag, WOW vad duktig han är :D
Sedan direkt Marion. trimmade i wallenberg pga mörkret, galoppen blir bättre o bättre för varje dag. Kul !

KRAM
(K)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar