torsdag 17 september 2009

Vågar jag tvätta min ridhjälm i diskmaskinen som Susanne säger? Den luktar APA! :/

Hoppning idag med Tribond och Diana för Peter. Tribond den store är bara för söt, så kul han tyckte det var!
Söker du häst? Tveka inte, Diana är tillsalu! WOW vad häftig, vilken pärla! Vad kan man säga? MAMMA VILL HA! ;)

Flamman och Izza trimmades lite idag, imorgon skall de gå lektion för Jens Fredricson. Spännande!

Har precis ridit en tur på Calle tillsammans med Marion och hennes skötare Kajsa!
Nu skall jag strax iväg till Flyinge, träning för Astrid med Amicello kl. 20.00.

KRAM
(K)

4 kommentarer:

  1. Hej hej. Tjuvläser din blogg mest varje dag och blir LIITE avundsjuk, ja bara vanligt hästliv skulle funka för mig med..jag är inte kräsen =)
    Hoppas det är OK om jag lägger upp en länk till din blogg hos mig, inte många hästmänniskor som läser min blogg, men någon kan nog vara sugen på att se hur du har det.

    ha det gott
    Maria Larsson

    SvaraRadera
  2. ruskigt kul att följa din blogg:) keep up the good work!

    SvaraRadera
  3. Spraya hjälmen med Odor-X sånt jag köpte för luktborttagning i bilen:) Måste ju gå lika bra i hjälmen! Kram Mamma

    SvaraRadera
  4. Skulle nog inte börja tvätta hjälmen. Det är väll sammet utanpå och det blir kanske inte så fint då. Väntar på att idol ska börja nu. Kram

    SvaraRadera