tisdag 7 april 2009

Då var även denna dagen avklarad!
Kommer precis hem från Flyinge där jag tittat på Astrids träningar, det är alltid lika roligt! =)

Mina små djur har varit väldigt duktiga idag!
Xanté har blivit tömkörd som förberedelse inför visningen imorgon.
Baghera har gått tur tillsammans med Elin o Curry och Emmelie o Regatto. Han skötte sig toppen, tom då jag skulle hoppa upp :D Framsteg!
Stjärnan Tribond är bara för söt, gillar verkligen den hästen, även att han först bara vill leka med mig i ca. 1 h :P Hoppade för Peter o Henrik som satte mig på prov idag, men ni, kom med ngt svårare nästa gång ;)
Fick äran att rida Logan idag också, reserv på KY ;) Han fick gå på tur tsm med Ronaldhinio, fint sällskap! Lilla Cupido försökte också hänga på.
Rimkus är klassen över alla andra, min lilla stjärna!

Annars händer det inte så mycket. Har ganska många funderingar om hur jag skall göra i sommar samt längre fram. Tiden får avvisa det. :D Hoppas jag.

Det närmsta som händer är tävling på söndag, skall bli så rooooligt :D

Nu skall jag sova, börjar bli lite trött.
KRAM
(K)

1 kommentar:

  1. Halloj Kim, Lina här! nu har din blogg fått en följare till = moi!

    Jag såg en utsikt jag kände igen nedan, lång grå hals och 2 grå öron.
    Ska bli urspännade att höra om helgens debut.

    /Lina

    SvaraRadera