torsdag 9 april 2009

Tjo!

Idag har vi fått hästfördelningen inför examen. Det blev Stakka Bo, spännande faktiskt!

Dagen började med att jag red Baghera i lilla o senare en tur i parken med Frida.
kl 9 körde vi ut Cupido, Xantos o Xanadou till lösdriften. wow vad fint dom har det! :) Jag fick köra lilla lastbilen med Cupido o Xantos, duktig man är ;) haha
Efter lunch var det Carrys tur han var riktigt fin!!!!!
Lektion för Susanne på Rimkus kl 2. Hon testa honom lite o kände efter vad vi behöver jobba med. Mycket kul o lärorikt!!

Övrigt så har jag o Emmelie fått veta att vi skall behålla Rimkus o Xanté över 3års och visa dem :D Riktigt kul!!!!! Hoppas på tre diplom!
Har även fått äran att rida Heimdahls (avelschefens) två hästar från söndag! Stolt ;)

Nu skall jag till stallet o rida Isy!

Kram
(K)

1 kommentar:

  1. Tänk om hästarna här hemma fick gå på bete nu...Nä inte på länge än!! Här har det varit snöblandat regn idag och snön ligger metershög i stora drivor.. Längtar till sommaren. Roligt med Stakka Bo :-) Hoppas jag har möjlighet att komme ner en sväng innan ni slutar, men det verkar svårt. Kram Mamma

    SvaraRadera