lördag 18 april 2009

Nu är det några dagar sedan jag hunnit skriva, haft väldigt mycket att göra!

Rimkus o Xanté är igång igen efter en kort vila över påsk. Känns bra inför 3 års. På måndag skall vi börja öva häst vid hand. Dags att ta på springskorna!!

Stakka Bo fungerar helt ok, väldigt svag men mycket bättre än jag trodde! Kommer bli bra tror jag! Mitt mål är att han skall få gå till Henrik sen istället för att gå kvar i skolan! ;) haha

Heimdahls hästar fungerar fint! Skulle jag ha överskott på pengar hade jag lätt köpt Inga Gill! ;) Mycket att jobba på men en fin häst. :)

Icy sköter sig mkt bra. Tävling idag igen o felfri såklart ;)
Lisa har trimmat bra i veckan! :D Nu blir det en tävlingsfri helg o sedan börjar kvalen till falsterbo. :)

Nu skall jag ut o sola!
Kram
(K)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar