onsdag 8 april 2009

Har precis kommit hem från stallet, sena kvällar men samtidigt har jag aldirg varit så pigg som jag är just nu :D

Dagen har gått lite blandat.
Xanté skötte sig på visningen, har dock haft bättre dagar men han gjorde det han skulle. Tur det :D
Carry har jag stora problem med vissa dagar. Som just idag, dock kändes han mkt fin efter Elins hjälp! Tack!
Logan måste jag säga har blivit bättre sedan sist. Galoppen är fortfarande för lång men annars trevlig.


Sist fick Rimkus gå med på provridningen. Sadeltvångshästen, tur han har stora gångarter att allt går så långsamt! haha. Har tvingat Susanne att rida honom imorgon ;) Ska bli superkul o se vad hon tycker!

Efter Flyinge åkte jag o Lisa till Dalby o handlade foder mm.
Stannade till på vägen hem i Sandby o köpte mat, men fy vad vidrig mat! Det gick inte att äta, ingenting att rekomendera!!!!
Senare har vi ridit Isy o Ardbag på terrängbanan, klättrat, ridit stockar o vattenhinder. Mycket kul tyckte hästarna :P

Bilden visar Lisa som leker hovslagare på Isy som tappat en sko! Blev superbra ;)

Ha det super!
Kram
(K)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar